Sunday, January 2, 2011

pindah umah sewa baru

untuk makluman, skg aku bekerja di subang jaya..so nak berulang dri umah mak abah kat meru memg agak memenatkan n mak pon risau kot2 ape2 kang jd tgh jln..sbb kdg2 aku ni balik mlm gak..dulu ms keje shah alam lehla nak berulang..tp dok ngan mak abah mmg best..takyah pening2 nak pkir psl mkn..hihi...tp bile rezeki aku dah dpt kat subang jaya, aku terpaksela dok menyewa..dah setahun aku menyewa kat shah alam..yerla kan, nak sewa kat subang tak taula cane caranye subang tu sbb selama 5 tahun aku dah biase dgn shah alam..


nak dijadikan cite, dah setahun lbh dok subang so aku dah terpikir2 nak dok sane la plak..kebetulan ade umah ex officemate y kosong so aku dgn kak yat (officemate merangkap housemate nnt) plan nak sewa je umah tu..supposely pndh 1 hb tp disebabkan ade problem skit n umah tu tak siap lg renovate, so pospon la 1 mgu..next week la aku stat dok situ.


so dgn rs segan2 tahi ayam nye aku mntk la permission housemate lame aku y kat shah alam ni nak tumpg lg semnggu...sory eh sushkan korg..huhu...so misi utk mengemas target hri jumaat ni la...semoga semuanya ok2 saje...


sbnrnya di sebalik pemindahan aku ni, aku rs 50-50 gak..btol ke kptusn aku buat nak pndh dok menyewa kat subang???aku pening sgt ms tu..tp bila aku refer kat mak, mak kate dia lg prefer aku dok subang sbb lg dekat dgn opis, wpon sewa umah aku terpakse byr lbh sikit, tp kire ok la..3km jer umah ke opis..so dptla bgn lmbt lg..hihi...


papepon semoga ape keputusan y aku buat ni menyenangkan byk pihak..cewah.. =)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.