Thursday, January 6, 2011

kpd seseorang y berkenaan

sbnrnya aku dah lame nak tulis entry ni buat seseorang..aku nak pesan..jgn terlalu keraskan hati tu..yer aku tau rase sakit bila kecewa..rs sakit bile cinta y baru nak dibina terputus di tengah jalan..aku pnh rase sume tu..aku pernah jatuh byk kali..aku juga pnh tutup hati aku same macam y kamu rs..tp..ntahla..tak tau nak slhkan sape dlm hal ni..myb masing2 ade slh msg2..yer aku rs aku tak bersalah sbb bukan aku y puncanya..ntahla, ni antara kamu n dia..kerana if kamu tau cerita y sebenarnya, kamu akan fhm n takkan sesekali slhkan aku..tp hakikatnya takde jalan n rs tak logik tibe2 aku nak berhubungan dgn kamu...cuma skrg aku selalu berdoa agar kamu dipertemukan dgn seseorang y betul2 boleh menghargai kamu..aku sentiasa berharap kamu mengecapi bahagia dlm hidup kamu...aku tau kamu org y baik...n aku pasti kamu akan dipertemukan dgn org y baik juga...aku nak kamu tau juga, selama ni aku sgt rs serba slh dgn kamu..wpon aku tau aku tak ptt rs camtu, tp ntahla..naluri ni faham ape y kamu rs...jauh di sudut hati ini ingin menjadi teman kamu..ingin berada di sisi kamu di kala hati kamu resah n gelisah..tp aku tau sume itu sgt mustahil...tp tiada apa2 y mampu aku lakukan melainkan mendoakan y terbaik buat kamu...1 hari nnt semoga kamu faham ape y aku maksudkan ini...percayalah bahawa setiap kesulitan y Allah berikan itu pasti ade sinar di hujungnya..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.