Thursday, January 6, 2011

2 hari y tak best

5 januari 2011
hari ni bgn lmbt..so bwk kete agak cepat sikit dri biase..otak menerawang tanpa tujuan..hati ni tak habis lg serba slh dgn seseorang..hmm..sampai2 opis nak cari parking then penuh..nak g wat u-turn..tibe...dush!!oh no!rupa2nya aku terlanggar bollard y telah sekian lame terletak di situ..di tempat parking moto..mane letaknye mata aku ni!ish habis la kete aku!!dahla malu bile ade org nmpk kan..bunyi nye bole tahan kuat gak..malu2!!terus memecut g cari paking jauh sikit..oh tidak...baby aku terluka lagi..sian dia..tempat y same dgn tersagat divider hari tu..takpela nak wat cane mende da nak jadi kan..aku pon g ke opis dgn hati y walang n pilu...pagi2 dah spoil mood =(
6 januari 2010
hri ni hujan sgt lebat..so aku pon sgtla mls nak bgun pagi..alarm dah byk kali bunyi..kul 6.00, 6.15, 6.30 then aku terpakse gak bgn kul 6.45...ah lmbt lg!!!yeye jer azam baru nak dtg opis cpt!!huh..ape la aku ni!!so odw ke opis hujan lebat n jalan pon jem..adoyai...spoil lg pagi ni...ni sume gara2 aku lmbt l1!!eeeeeeee...geram sgt dgn diri sendiri ='( dgn nak lajunye aku pon dpt hon 2 kali odw nak ke opis..ish sebok je hon2!!akit jantung aku...sampai2 opis aku lmbt 7 minit ok!huh,awl2 tahun da lmbt..habis rosak rekod kedatangan aku tau..hmmm...pagi tu mmg spoil gak..uwaa!!!
p/s:wahai ciksiti silalah bgun awl ye!!jgn mls..!!tp tdo tu best r....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.