Sunday, November 15, 2009

Makaroni Cheese

nak dijadikan cta..ade 1 hari tu aku tersangatla teringin mkn western food..hehe..then ms g mkn dgn akak opis aku, ternampak 1 menu makaroni chese y sedap tu..tp aku tak order..aku mkn spagheti meetball..pastu esoknya aku teringat2 makaroni chese tu..tapi aku ni jeni klo nak..aku nak gak!!!(bak kata si dia)..hehe...aku pon g la ke supermarket..tp mls nak msk then aku beli je y instant pny makaroni cchese...itula rupenya bila dah jd (y kat atas tu)..seriusly nmpk mmg sedap!!tp bila mkn..Ya Allah..sedap tu sedap..tp dah masuk suap ke3 aku muak..hehe..aku pon mls dah nk mkn...aku ofer kat mak aku..tp rupa2nya mak aku ni lg pandai..dia g oter makaroni chese ni..tau tak dia letak pe??dia g campu dgn sambal ikan..haha...kombinasi agak pelik..tp serius sedap..takde rs muak sgt dah..sbb dia ade rs pedas2..pandai mak aku!!name pon org dah berpengalaman..terima kasihla kat mak sbb habiskan eh..hehe...tula cita makaroni chese aku...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.