Thursday, September 15, 2011

soalan bod**

contoh-contoh soalan bod** oleh org2 yg bod**

situasi 1 - seorang kawan A yg bekerja di Syarikat B telah mendapat bonus 10 bulan gaji manakala kawannya si B yg bekerja di syarikat lain bg soalan bod**seperti ini "weh, byk nye bos ko bg bonus!!cane ko leh dpt bonus smpi 10 bulan tp aku tak dpt???" dan si A pon terdiam tak terkata nk bg jwpn per....

jawapan kawan A dlm hati - dah ko keje tempat lain, aku tempat lain, mmgla tak dpt!!


situasi 2 - Si A ni dan si B berkawan baik..selepas tamat belajar yg si A dan si B hantar resume ke semua company yg berkaitan...so si A ni dpt offer kat 1 company...tbe2 si B ni tanya "eh aku pon hantar resume n g interview kat company tu, tp nape ko yg dpt????" dan sekali lg si A ni terdiam sambil tersenyum kelat...

jawapan kawan A dlm hati - dah aku lg bagus dari ko, mmgla aku yg dpt!!apedaa...

moral of the story - aper ke bengap sgt kawan B tu g tanya soalan yg mmg dah ade jwpn!!tolonglah pkir2 sikit soalan tu klu nak tanya...jgn sampai tanya soalan bod**!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.