Tuesday, December 28, 2010

::Kerispatih - Tapi Bukan Aku::



Kita kawan dah lame..aku tau ko ade hati kat aku dulu..tp mcm y aku ckp 6 tahun lepas..aku cuma boleh kwn je dgn ko..aku tau ko baik..aku tau ko dah lame simpan hati kat aku..tp ntahla..benda dah berlalu kan..ko tau sume kisah aku..n aku pon tau sume kisah ko..aku rs kite mmg dah ditakdirkan hyn utk berkawan ..aku senang dgn ko sbb ko boleh terima keputusan aku dulu..aku mmg tak sampai hati nak ckp camtu,tp cinta n hati takleh nak pakse... skrg,ko dah jd tunangan org..aku tumpang gembira..gembira sgt2 sbb ko dah jumpa cinta sejati ko...aku terharu sgt bila ko cko akulah kwn y ko paling syg..aku hargai itu n aku akan hargai ko sbgai shabat aku dunia akhirat..walaupun kita dah ade kehidupan msg2 n kebahagian tersendiri, kita tetap kwn sampai bila2 k..aku akan doakan kebahagian ko dgn dia..n doakan juga kebahagian aku dgn pilihan aku... =)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.