Thursday, December 23, 2010

::Air Mata Teman Setia::

air mata itu teman y sgt setia..klo ade y bertanya sape teman sejati aku..aku akan jwb 'AIR MATA'..kerana ape?kerana dia sentiasa ade di saat aku sedih, gembira, terharu, bengang n sebagainya..kdg2 ade sesuatu perkara y aku tak dpt nak luahkan dgn kata-kata..tp air mata itu dpt menzahirkan segala kesulitan n kekeliruan y selalu ade dlm jiwa aku...mungkin pelik kan?tp itulah aku...dengan air mata itu aku akan sedikit tenang...seolah2 mengalirkan air mata dapat mengeluarkan segala perasaan y terbuku dlm jiwa aku...aku pasti air mata ini akan setia sampai ke akhir hayat aku dan sentiasa ade di dalam semua keadaan n situasi y berlaku ke atas diri aku...i love u..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.