Monday, June 14, 2010

:::Tragedi 14 Jun 200:::

Hari ni hari isnin..bgun pagi dgn rs 50-50 nk keje o tak sbb bdn sgt tak sedp..tp g jela keje cam biasela..bdn memg tgh tak sedap ni..tp kugagahi jua sbb mmg dah plan hri ni nak haf day...keje hri ni memerlukan aku utk turun g site..wpon bdn cam tak lrt tp aku wat2 larat...huh...pastu tak semena2..kat site aku pny kepala sgt dindong lalu aku suh abg driver benti kan kete tepi jalan...aku muntah kat tepi jalan tu gak..aduyaiiii..malu sgt!!!!!!!!!!tp nk wat cane dah mmg nak terkeluar..huhu...pastu tghri plan nak blik sbb ade hal...spttnya aku kena g klinik..tp ntahla...cam mls jer...ni skg pon bdn cam tak sedap...pastu aku da kena mrh dgn dia sbb tak g klinik...adoyai rs serba slh dgn diri sendiri plak..takpela hope sok aku sihat (wpon aku rs skg cam nak dmm)...msti sok kena bebel lg dgn dia sbb aku tak g jumpe doc mtk ubat...degilnyer aku ni..msti dia risau skg..tp takpela..aku kdg2 tersenyum bila tgk dia caring gak kat aku yer..hehe...tp ni klo mak abah tau pon komfem la aku kena bebel gak..sape la tak syg anak..huhu...semoga bdnku ini sihat sejahtera sok... ~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.