Sunday, October 2, 2011

rasa sgt bersyukur...

rasa sgt bersyukur...
miliki ibu dan ayah sgt penyayang dan memahami..sentiasa bertimbagrasa dengan anak-anak dan menumpahkan kasih yg tidak berbelah bahagi..ibu yg menjadi rakan karib dan ayah yg menjadi pelindung..

rasa sgt bersyukur...
punyai keluarga yg sgt sporting, memahami dan saling membantu ketika susah dan senang..punyai abg2 yg sgt mengambil berat perihal adik bongsunya dan kakak yg seperti sahabat setia, tiada rahsia antara kami..

rasa sgt bersyukur...
punyai sahabat merangkap kekasih hati yg sgt memahami, penyayang, mengambil berat dan sentiasa berada di sisi di saat susah n senang...

rasa sgt bersyukur...
punyai teman2 rapat yg sentiasa berada di sisi ketika diri memerlukan seseorang utk meluahkan rasa..

rasa sgt bersyukur...
dilimpahkan rezeki yg halal utk menampung kehidupan seharian..walaupun agak sederhana namun tetap memanjatkan rs syukur itu..kerana rezeki itu di tangan Allah..sebagai manusia hny mampu berdoa n berusaha..

rasa sgt bersyukur..
masih bernafas hingga ke saat ini dan mempunyai masa utk diri ini beribadat kpd yg Esa...menggembirakan dan membahagiakan hati keluarga..menjadi teman yg setia kpd kekasih hati (InsyaAllah menjadi isteri yg solehah andai sudah tiba masanya)..menjadi teman yg sentiasa berada di sisi teman2 yg memerlukan di saat susah n senang...

sesungguhnya.....aku sgt bersyukur....

ALHAMDULILAH

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.