Friday, August 27, 2010

:::DOA KEKASIH:::

Memang benar bahawa jodoh dan pertemuan itu takdir ketentuan Allah..Namun ketentuan ini tidak menafikan usaha dan ikhtiar..

Ya Allah..
Aku tidak meminta org y sempurna..Namun aku juga meminta org y tak sempurna..
sehingga aku dapat membuatnya sempurna di mata-Mu..
Seorang y menjadikan dukunganku sbg peneguhnya..
Seorang y menjadikan doaku sbg kehidupannya..
Seorang yang menjadikan diriku utk membuat hidupnya menjadi sempurna..

Ya Allah..
Terima kasih kerna Engkau telah menciptakan dia..
Terima kasih kerna Engkau telah mempertemukan aku dengannya..
Terima kasih atas saat2 indah y dapat kami nikmati bersama..
Terima kasih utk setiap pertemuan y dpt kami lalui bersama..
Sehingga aku dpt melaksanakan kehendak dan rencana-Mu dlm hidupku..
Semoga Engkau redhai kami utk bersatu mengaharungi sisa2 usia kami...

AMIN..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.