Thursday, April 8, 2010

:::Mak Abah di Tanah Suci:::

Mak Abah berangkat pada 1 April 2010
InsyaAllah 12 April 2010 mereka akan sampai di tanah air
Bila mereka call dri sana, dengar suara mereka yang sgt happy
Aku berasa sgt lega
Seminggu sebelum mereka pergi ke Tanah Suci
Aku rasa sebak
Sebab takut rindukan mereka
Tapi..Allah tu Maha Kaya
Dia tak bagi aku rasa sepi
Aku bersyukur..
Ketiadaan mak..
Aku akan blik masa weekend..
Baru aku tau betapa penatnya mengemas umah aku tuh
adoyai...penat y amat..
sian mak selama ni kemas sorg2..
mane taknya..umah tu nak kemas dalam lagi..
halaman lagi..
tapi aku dpt kuar peluh..
tu y best..exercise..=)
Apepon
Semoga mereka akan selamat sampai ke tanah air
Dalam masa 4 hari lagi aku akan dpt peluk & cium mereka y ku cintai!!!
RINDU MAK ABAH SGT!!!!
Semoga mereka selamat semuanya dan ibadah mereka dipermudahkan..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.