Thursday, May 7, 2009

~I'm Lucky~

Just Nak Share....
bertuahnya aku mlm jamuan tu..
dapat hadiah special dri lect..nak tau sape??
Encik Z lerr...huhu
Bukan sbb aku ni student kesayangan dia ke ape..jgn slh fhm..
ikot cta Gadap..dia cabut undi..
kiranya aku insan bertuah la..klo aku tak dpt myb org lainla...huhu
papepon..thanks 4 En. Z...
Wpon dia tak dpt dtg mlm tu sbb ade hal lain y lg penting..
Gadap sbg wakil bagi...

Besar gak la hadiah tu..tertanya2 gak pe dlmnya...
nak tau tak????

ni dia!!!!
frame gambar time aku n kwn2 y wat site kat Kuala Terengganu..
wat projek RKK kat Kuala Terengganu..
Gambr ni amik kat depan umah dia...
kenangan y indah gakla..
coz dapat melantak byk giler buah time ni....
pe y wat aku lg terharu..
tak sangka dia kreatif camni...
siap ade ucapan lg...
dia bg ucapan kat sume student dia..
"My students..u all always in my heart"

tak sbr nak letak kat umah...kasi anak2 aku tgk nnt..huhu
Thanks En. Z...& all our lecturers at Town Planning department UiTM Shah Alam...



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.